התפתחות המראה החיצוני של כלי התחבורה בשנים האחרונות

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

התפתחות המראה החיצוני של כלי התחבורה בשנים האחרונות

חשוב לומר כי בשנים האחרונות לא מעט אנשים מייחסים חשיבות למראה החיצוני שלהם וכן למראה החיצוני של החפצים שלהם ( הבית, כלי הרכב, הבגדים ועוד). על כן חשוב לומר כי כיום ישנם לא מעט כלי תחבורה חדשניים אשר יכולים לסייע לכם רבות להשלים את החזון העיצובי שלכם גם בכלי הרכב.

קלנועית וכן בימבה חשמלית הם כלי תחבורה קטנים אשר נעים על ידי חשמל בלבד חשוב לומר כי כלו תחבורה אלה נעים בעיקר בכל רחבי העיר בלבד בשל טווחי נסיעה וכן מהירות נסיעה מוגבלים. אל מעבר לכך חשוב לומר כי את כלי התחבורה הללו תוכלו להרכיב בעיצוב אישים בדיוק על פי טעמכם האישי!

כלי תחבורה בעיצוב אישי !

כפי שציינו לעיל כיום ישנם לא מעט כלי תחבורה קטנים אותם תוכלו לעצב על פי טעמכן האישי. חשוב לומר כי יכולות הנסיעה של כלי תחבורה אלה מוגבלות ועל כן כלים אלה מיועדים בעיקר עבור נסיעה עירונית בלבד. טווחי הנסיעה של כלים אלה מגיעים עד כשישים קילומטרים בטעינה אחת וכן מהירות הנסיעה מסוגלת לסייע לכם לעבור כ 12 קילומטרים מידי שעה. על כן אפשרות זו מתאימה בעיקר לדרכים עירוניות.

חשוב לציין כי כלי התחבורה הללו בשל גודלם וכן בשל מהירות הנסיעה המוגבלת שלהם מסוגלים לנוע בחופשיות על מדרכות הרחוב ללא כל בעיה מה שאומר כי הן מסוגלות להתגבר על רוב ככל בעיות הפקקים המוכרות לנו מזה שנים ארוגות ברוב ככל ערי ישראל.

העיצוב האישי

מכונית חשמלית – כפי שציינו בימבה חשמלית וכן קלנועית מסוגלות לסייע לכם להשלים את החזון העיצובי שלכם בכלי התחבורה שלכם על פי טעמכם האישי. חשוב להדגיש כי העיצוב האישי בא לידי ביטוי גם בתוך פנים הרכב וכן גם מחוצה לו. מה שאומר כי אתם יכולים לבחור גם את סגנון המושב שלכם ומורת ההגה וכן גם את צבעי כלי התחבורה כלפי חוץ.

כלי תחבורה אלה יכולים לסייע לכם לנוע בכל רחבי העיר בצורה יעילה ואופנתית במיוחד על ידי ייצורם על פי טעמכם האישי!

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on pinterest
מידע דיגיטלי
זו דעתי

פיקוח מחירים בעד או נגד

פיקוח מחירים הינו פעולה ממשלתית לרוב בה מגבילים את המחיר המקסימלי בו יכול להימכר מוצר מסוים. פיקוח מחירים במידה כזו או אחרת נהוג במדינות רבות כאשר לרוב מדובר על מוצרים בסיסיים על מנת לאפשר גם למעוטי הכנסה ליהנות ממחירים סבירים בעבור מוצרים בסיסיים ומצד שני דואגות הממשלות לאפשר לספקים להרוויח במידה מסוימת על המוצרים שנמצאים תחת פיקוח. ישנם כלכלנים שסבורים שפיקוח מחירים פוגע בכלכלת השוק החופשי וקוראים להסירה ומצד שני ישנם אלו המבקשים להסדיר את פיקוח המחירים על מוצרים רחבים יותר בישראל כמו על שוק הדיור כאשר דירה נחשבת למוצר יסוד וכמו כן מוצרים נוספים.

קרא עוד »

מי יוביל את מדינת ישראל להצלחה הימין או השמאל

הבחירות בפתח והמאבק בין הימין לשמאל ניכר מתמיד. בשנים האחרונות הקואליציה השולטת במדינת ישראל מוגדרת ברובה כימין אך יש לציין שזו לא מיישמת באופן מלא את חזון הימין. מצד שני מפלגות השמאל מתחזקות אפילו שחלקן לא מגדירות את עצמן כשמאל אך ככל הנראה שמפלגת "כחול לבן" בין אם היא באמת מפלגת שמאל או לא, מקבל קולות של מצביעי שמאל רבים אשר מוצאים בה את תקוותם ליישום משאלותיהם. לאורך השנים היינו עדים לממשלות שמוגדרות כמפלגות שמאל וכמו כן גם לכאלו שמגדירות את עצמן כימין מובהק, אז איזה צד באמת יכול להוביל את ישראל למהפכה?

קרא עוד »

תחבורה ציבורית בשבת בעד או נגד

מדי פעם עולה לכותרות נושא התחבורה הציבורית בשבת. מכיוון שברוב הארץ לא ניתן למצוא תחבורה ציבורית אמתית בשבת, חילונים רבים מוצאים עצמם מוציאים כסף רב על מוניות או שהאופציה הפחות מועדפת עליהם היא להישאר בבית. מצד שני מבקשים הדתיים וגם אוכלוסיות אחרות לקבל יום אחד של שקט, נקי מזיהום אוויר כמה שניתן וכמו כן לשמור על הצביון היהודי.

קרא עוד »
אנחנו גם בפייסבוק
נחלצים מהפקקים

שירי נסיעה

כמעט כל שיר יכול להתאים במידה מסוימת לרעשי הכביש ויציאה מהעיר וזה תלוי רבות במידת עוצמת הווליום. על כך יכולים להעיד הקליפים הרבים בהם רואים דרכים בנויות יותרת ופחות. יחד עם זאת, ישנם כמה שירים קלאסיים שמתאימים לנסיעות ולדרכים במיוחד.

קרא עוד »

קארפולינג למה זה הדבר הנכון לעשות

בשנים האחרונות אנחנו עדים לתופעה חדשה, ה"קארפולינג". קארפולינג הינה בעצם נסיעה שיתופית ברכב כאשר אדם אחד מסיע עוד כמה אנשים ואלו משתתפים ביחד בהוצאות הנסיעה. פלטפורמות שונות מקדמות את הקארפולינג כמו מוביט ו-WAZE וכמו כן ניתן למצוא קבוצות פייסבוק שלמות שכל מטרתן הינה לקשר בין שמחפש טרמפים לבין נותני טרמפים בין אם בתשלום או שלא.

קרא עוד »

כמה זמן לוקח להגיע למרכז תל אביב

כולם רוצים להיות קרובים לתל אביב ובמיוחד למרכז. במרכז תל אביב הכל קורה בין אם מדובר במשרות נחשקות או מקומות בילוי ותרבות. מהסיבה הזו ועוד הדרך למרכז תל אביב וגם לתל אביב באופן כללי כרוכים במעבר מכשולים רבים יותר מרק כבישים ורמזורים אלא גם פקקים רבים ועמוסים.

קרא עוד »
דילוג לתוכן