התפתחות יכולות הנסיעה של כלי התחבורה הקטנים והחשמליים

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

התפתחות יכולות הנסיעה של כלי התחבורה הקטנים והחשמליים

ניתן לומר, כי בשנים האחרונות כל שוק התחבורה מתקדם אל עבר מעבר משמעותי של החלפת מערכות מכאלה אשר זקוקות לדלק על מנת להצליח לנוע טווחי נסיעה ארוכים במהירויות גבוהות לכאלה אשר מסתפקות בחשמל בשביל זה. ניתן לומר כי קיימים יתרונות רבים של תנועה על ידי חשמל בלבד ולכן כיום יצרניות הרכבים עומלות רבות על ייצור כלי התחבורה החשמליים אשר ינועו במהירויות רשות ולטווחי נסיעה ארוכים בכל רחבי הארץ.

כלי תחבורה קטן ומיושן

אנו מכירים מזה שנים רבות כלי תחבורה ישן וקטן אשר נע על ידי חשמל בלבד ללא כל צורך במילוי לקים כלל. חשוב לומר כי כלי תחבורה זה כולל לא מעט יתרונות משמעותיים בשל העובדה גי הוא נע על ידי חשמל ללא כל צוקך בדלק, אך ללא כל צל של ספק ניתן לומר כי ישנה עוד דרך ארוכה במיוחד על מנת שכלי תחבורה זה יהפוך אידאלי. קלנועית כמו אופניים חשמליות מסוגלת לנוע טווחי נסיעה מאוד מוגבלים במהירות נמוכה של עד 12 קילומטרים לשעה לכל היותר. על כן ניתן לומר כי אנו רואים יותר ויותר אנשים מבוגרים אשר בוחרים באפשרות זו, בשל העובדה כי הם לא חייבים רישיון נהיגה על מנת לנוע בעזרתה.

שימו לב, לנסיעות עירוניות בלבד

חשוב לומר כי כלי התחבורה החשמליים והקטנים אשר מצויים כיום בשוק התחבורה כמו קלנועית כמו אופניים חשמליות וכן כמו בימבה חשמלית מסוגלים לנוע בכל רחבי העיר בלבד. במידה ואתם מעוניינים בכלי תחבורה אלה עבור נסיעות עירוניות ניתן לומר ללא כל צל של ספק כי הם כלי תחבורה אידיאליים עבורכם. בשנים האחרונות יצרו את האפשרות החדישה ביותר, בימבה חשמלית אפשרות זו תאפשר לכם לנוע טווחי נסיעה די ארוגים של כשישים קילומטרים נסיעה אחת במהירות מרבית של 12 קילומטרים לשעה. ללא ספק ניתן לומר כי טווחי נסיעה אלה מתאימים עבור רוב ככל ערי ישראל.

כלי התחבורה חשמליים אשר מצויים כיום בשוק התחבורה אידיאליים עבור נסיעות עירוניות בלבד בשל טווחי הנסיעה הקצרים וכן בשל מהירות הנסיעה המוגבלת.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on pinterest
מידע דיגיטלי
זו דעתי

פיקוח מחירים בעד או נגד

פיקוח מחירים הינו פעולה ממשלתית לרוב בה מגבילים את המחיר המקסימלי בו יכול להימכר מוצר מסוים. פיקוח מחירים במידה כזו או אחרת נהוג במדינות רבות כאשר לרוב מדובר על מוצרים בסיסיים על מנת לאפשר גם למעוטי הכנסה ליהנות ממחירים סבירים בעבור מוצרים בסיסיים ומצד שני דואגות הממשלות לאפשר לספקים להרוויח במידה מסוימת על המוצרים שנמצאים תחת פיקוח. ישנם כלכלנים שסבורים שפיקוח מחירים פוגע בכלכלת השוק החופשי וקוראים להסירה ומצד שני ישנם אלו המבקשים להסדיר את פיקוח המחירים על מוצרים רחבים יותר בישראל כמו על שוק הדיור כאשר דירה נחשבת למוצר יסוד וכמו כן מוצרים נוספים.

קרא עוד »

מי יוביל את מדינת ישראל להצלחה הימין או השמאל

הבחירות בפתח והמאבק בין הימין לשמאל ניכר מתמיד. בשנים האחרונות הקואליציה השולטת במדינת ישראל מוגדרת ברובה כימין אך יש לציין שזו לא מיישמת באופן מלא את חזון הימין. מצד שני מפלגות השמאל מתחזקות אפילו שחלקן לא מגדירות את עצמן כשמאל אך ככל הנראה שמפלגת "כחול לבן" בין אם היא באמת מפלגת שמאל או לא, מקבל קולות של מצביעי שמאל רבים אשר מוצאים בה את תקוותם ליישום משאלותיהם. לאורך השנים היינו עדים לממשלות שמוגדרות כמפלגות שמאל וכמו כן גם לכאלו שמגדירות את עצמן כימין מובהק, אז איזה צד באמת יכול להוביל את ישראל למהפכה?

קרא עוד »

תחבורה ציבורית בשבת בעד או נגד

מדי פעם עולה לכותרות נושא התחבורה הציבורית בשבת. מכיוון שברוב הארץ לא ניתן למצוא תחבורה ציבורית אמתית בשבת, חילונים רבים מוצאים עצמם מוציאים כסף רב על מוניות או שהאופציה הפחות מועדפת עליהם היא להישאר בבית. מצד שני מבקשים הדתיים וגם אוכלוסיות אחרות לקבל יום אחד של שקט, נקי מזיהום אוויר כמה שניתן וכמו כן לשמור על הצביון היהודי.

קרא עוד »
אנחנו גם בפייסבוק
נחלצים מהפקקים

שירי נסיעה

כמעט כל שיר יכול להתאים במידה מסוימת לרעשי הכביש ויציאה מהעיר וזה תלוי רבות במידת עוצמת הווליום. על כך יכולים להעיד הקליפים הרבים בהם רואים דרכים בנויות יותרת ופחות. יחד עם זאת, ישנם כמה שירים קלאסיים שמתאימים לנסיעות ולדרכים במיוחד.

קרא עוד »

קארפולינג למה זה הדבר הנכון לעשות

בשנים האחרונות אנחנו עדים לתופעה חדשה, ה"קארפולינג". קארפולינג הינה בעצם נסיעה שיתופית ברכב כאשר אדם אחד מסיע עוד כמה אנשים ואלו משתתפים ביחד בהוצאות הנסיעה. פלטפורמות שונות מקדמות את הקארפולינג כמו מוביט ו-WAZE וכמו כן ניתן למצוא קבוצות פייסבוק שלמות שכל מטרתן הינה לקשר בין שמחפש טרמפים לבין נותני טרמפים בין אם בתשלום או שלא.

קרא עוד »

כמה זמן לוקח להגיע למרכז תל אביב

כולם רוצים להיות קרובים לתל אביב ובמיוחד למרכז. במרכז תל אביב הכל קורה בין אם מדובר במשרות נחשקות או מקומות בילוי ותרבות. מהסיבה הזו ועוד הדרך למרכז תל אביב וגם לתל אביב באופן כללי כרוכים במעבר מכשולים רבים יותר מרק כבישים ורמזורים אלא גם פקקים רבים ועמוסים.

קרא עוד »
דילוג לתוכן