ההבטחות הפוליטיות שעוד יעשו לממשלה הנוכחית צרות רבות
ממשלה שמאחדת בשולחן אחד כל כך הרבה דעות בקצוות שונים של הקשת הפוליטית מעולם לא הייתה לנו במדינת ישראל.
בעוד שההחלטה התקבלה בשמחה רבה על ידי העירייה ותושבי האזורים המיועדים לשימור, יש מי שלא היו מופתעים מהצעד ולמעשה ראו בו צעד נוסף באפליה מתמשכת הנעשית באופן מכוון נגד השכונות הדרומיות בעיר – שכן מבנים בסגנון הבינלאומי מצויים בכמויות נרחבות מאד גם בדרום העיר תל אביב, אלא שאלה לא נכללו בהכרזה של אונסק"ו ואף לא הוצעו להיכלל בה מלכתחילה.
מלבד חשיפת תקציבי העירייה המעידים באופן מובהק על הבדלי הקצאות אדירים בין הצפון לדרום בכל מערך שהוא – תשתיות, חינוך, שיטור, שירות לתושב ועוד. מספיק לשוטט ברחובות נווה שאנן, שפירא או יפו כדי להבין במראה עיניים עד כמה גבוהה רמת ההזנחה – עד כי קשה להאמין כי מדובר באותה עירייה הדואגת לשדרות רוטשילד, מתחם שרונה או בנייני הפאר הנבנים בצפונה.
מי שנובר בהיסטוריה של דרום תל אביב ובפרט בהחלטות התכנוניות והנדלניות שנעשו באזור יכול למצוא אינספור החלטות תמוהות בלשון המעטה, המעידות על הזנחה שנבעה מבורות מבקרה הטוב ואפליה מכוונת במקרה הרע – לפיהן אזורים שלמים הופקרו לטובת קבלנים בנזיד עדשים, תכניות פיתוח שמעולם לא אושרו, וצעדים משמעותיים שביקשו לבלום את הדרדרות השכונות פשוט לא ננקטו, גם אם הוגשו תכניות אופרטיביות לביצועם.
כמו בהרבה מקרים מצערים אחרים, תל אביב מפגינה היטב את המודל הכלכלי ההרסני הרווח כיום בחברות אולטרה קפיטליסטיות, בהן המפואר והאיתן למעשה רוכב על גבו של החלש והמדוכא, ושיווקה של העיר תל אביב למילון תיירים מרחבי העולם למעשה בא על חשבונם של תושבי השכונות הנדחקים לפינה יותר ויותר מדי שנה בשנה.
ממשלה שמאחדת בשולחן אחד כל כך הרבה דעות בקצוות שונים של הקשת הפוליטית מעולם לא הייתה לנו במדינת ישראל.
כותרת מפוצצת אחת של האוצר החדש אביגדור ליברמן, היא זו שתפסה את עינם של ישראלים רבים בשבועות שאחרי הקמת הממשלה.
כולנו יודעים עד כמה משמעותית היא מדינת ישראל בתור מדינתו היחידה של העם היהודי. אף אחד לא מערער על חשיבותה של המדינה ועל משמעותה, אבל יש רבים בציבור הישראלי שתופסים את הצביון היהודי בתור הגורם החשוב ביותר שעליו צריך לשמור.
ביום הראשון של שר התחבורה החדשה, מירב מיכאלי, בתפקידה היא עלתה על הרכבת בתל אביב והתחילה לשוחח עם הנוסעים כדי להבין מה היא חוויית הנסיעה שלהם.
מיד אחרי סיומו של הסקר האחרון במדינת ישראל, ישראלים רבים חזרו לשגרת העבודה וגילו שהם מבזבזים שעות רבות מדי יום בפקקים…
כמעט כל שיר יכול להתאים במידה מסוימת לרעשי הכביש ויציאה מהעיר וזה תלוי רבות במידת עוצמת הווליום. על כך יכולים להעיד הקליפים הרבים בהם רואים דרכים בנויות יותרת ופחות. יחד עם זאת, ישנם כמה שירים קלאסיים שמתאימים לנסיעות ולדרכים במיוחד.
חדשות | מלונות בצפון | מלונות בתל אביב | מלונות באילת | מלונות בים המלח | מלונות בירושלים | מלונות בוטיק | מלונות | בתי מלון | מלון בוטיק | מלונות בטבריה | bignews | הצהרת נגישות
קידום אתרים seoup